Klantenservice

Neem contact op
* Verplichte velden
Contactgegevens
  • Bel ons
    040-2435954
  • Adres
    • Kruisstraat 98A
    • Eindhoven
  • Bedrijf
    • kvk: 78313805
    • btw: NL861342768B01
  • Bankrekening
    NL67 INGB 0009 3053 82
Veelgestelde vragen
1 BESTELLING & LEVERING

Normaal gesproken kunt u uw nieuwe fiets gewoon afhalen in onze winkel. Nu tijdens de Lockdown ligt dit helaas even anders. Wij maken de fiets voor u klaar, en deze wordt dan in overleg met u GRATIS thuis bezorgd in regio Groot Eindhoven.

Buiten de Coronatijd staat uw fiets op de gekozen afleverdag volledig afgesteld voor u klaar, eventuele meebestelde accessoires worden gratis gemonteerd op uw fiets. U kunt de fiets dan ter plekke in de winkel betalen, of u heeft deze al reeds betaald met de door ons vooruitgestuurde betaallink.

Fiets of Ebike binnen regio Groot Eindhoven*: Gratis bezorging!
Kinder-fiets binnen regio Groot Eindhoven*: Gratis bezorging!
Volwassen fiets buiten regio Groot Eindhoven* €49,50 bezorgkosten
Kinderfiets tot 24 inch niet rijklaar*: €14,95 bezorgkosten
Kinderfiets tot en met 26 inch rijklaar*: €29,50 bezorgkosten
Accessoires tot 550,-: €5,95 bezorgkosten
Accessoires meer dan €50,-: Gratis bezorging!

2 INRUILEN

Het is bij ons zeker mogelijk om uw huidige fiets in te ruilen. Daarnaast kiezen wij kiezen ervoor om standaard onze fietsen altijd scherp te prijzen.

Het is helaas niet mogelijk om én een hoge korting, én een hoge inruil gecombineerd te geven. Dus wanneer u inruilt vervalt er in principe een stukje korting en daarnaast krijgt u van ons een faire inruilwaarde.

De inruilfietsen moeten namelijk ook administratief verwerkt worden in het opkoopregister van de politie worden ingevoerd. Verder willen wij als Bovaglid de nieuwe eigenaar van de gebruikte fiets garantie geven op zijn aankoop.  Daarnaast moeten de fietsen vaak flink aangepakt worden voordat ze verkocht kunnen worden. 

Dit speelt uiteraard allemaal mee bij de inruilwaarde,  en deze kan alleen goed vastgesteld worden als de fiets fysiek kunnen bekijken.

 

Wij krijgen vaak de vraag van expats die hier pas zijn komen werken of we hun fiets kunnen terug kopen wanneer zij Nederland weer verlaten.  Dit is mogelijk maar moet tijdens de verkoop afgesproken worden. Het is lastig om een gegarandeerde inruil over over een betaalde tijd aan te bieden,  maar gedacht moet worden aan rond de 50% inruilwaarde na twee jaar (bij normaal gebruik). 

3 ONDERHOUD & GARANTIE

Wij vinden het belangrijk dat u zorgeloos kan blijven genieten van uw nieuwe fiets. Daarom kunnen wij ook het onderhoud van uw nieuwe fiets verzorgen. Wij hebben een professionele werkplaats met ervaren monteurs.

Ook rijden wij in de regio rond met onze eigen servicebus, waarmee we uw fiets kunnen ophalen en weer terug brengen tegen geringe kosten. Het is ook mogelijk om dit met de koop te regelen zodat u daar nooit meer extra  voor hoeft te betalen. En gaat er iets stuk aan uw fiets wat onder de garantie valt? Dan komen wij dit in het eerste jaar gratis bij u aan huis.

Nieuwe fietsen worden standaar met een service pakket geleverd bij ons.  Dit houdt in dat we uw fiets bij levering van A tot Z helemaal nalopen en op uw maat afstellen.

Daarna volgt er na 3 a 4 maanden een eerste beurt die kosteloos wordt uitgevoerd,  zeer belangrijk voor een fiets die net in gebruik is genomen om alles nog een na te kijken om kleine problemen in een vroeg stadium te corrigeren.

12 maanden na aankoop kunt u een grote beurt laten uitvoeren tegen de helft van de kosten, d.w.z. €35  voor een E-Bike en €25 voor een normale fiets.

  • Alle nieuwe fietsen worden verkocht met minimaal 2 jaar garantie op alles inclusief accu (m.u.v. slijtage gevoelige onderdelen zoals banden en remblokken)
  • Op Flyer zit zelfs 5 jaar garantie op electrische onderdelen m.u.v. de accu (accu kan ook 5 jaar tegen €150,-)
  • Gazelle heeft 10 jaar framegarantie.
  • Gebruikte fietsen hebben minimaal 3 maanden Bovag garantie, jong gebruikte fietsen worden verkocht met 6 maanden garantie

Het eerste jaar na afloop van de garantie volgt er 1 jaar coulance.  Dit wil zeggen dat wij in overleg gaan met de leverancier van het kapotte onderdeel.  Bij een kapotte Bosch motor of accu gaan we terug naar Bosch. In de regel wordt er besloten dat een accu of motor toch niet na 2,5 jaar stuk mag gaan en wordt deze onder coulance vervangen.

Wanneer we de drie jaar voorbij zijn zullen er helaas altijd kosten in rekening worden gebracht (m.u.v. Flyer die 5 jaar geeft),  alleen wordt er wel vaak een voorstel gedaan om de kosten te delen met een redelijke verdeel sleutel.

iDEAL MasterCard Visa Bank transfer Bancontact Gift card ING HomePay
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »